Szanowni Państwo,
w imieniu Wydziału Zarządzania Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji naukowo-biznesowej na temat:
Efektywna komunikacja w biznesie. Problemy, wyzwania, strategie.
Konferencja odbędzie się w dniach 19-20 marca 2019 roku w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku.
CEL KONFERENCJI:
budowanie świadomości komunikacyjnej w organizacji to złożony proces. W dobie rozwoju nowych technologii, szybkich zmian w otoczeniu rynkowym oraz wzrostu potrzeb i wymagań pracowników oraz klientów, niezwykle istotna staje się
efektywna komunikacja.
Celem konferencji jest wymiana poglądów i doświadczeń środowiska naukowego i biznesowego w zakresie szeroko pojmowanej komunikacji w biznesie. Tematyka planowanego wydarzenia pozwoli na poznanie i ocenę skuteczności współcześnie stosowanych rozwiązań i narzędzi w zakresie komunikacji zarówno z klientami, jak i pracownikami. Umożliwi to uczestnikom konferencji wypracowanie modelu efektywnej komunikacji w biznesie, zarówno pod kątem teoretycznym, jak i praktycznym.
PROBLEMATYKA KONFERENCJI:
• Nowoczesne strategie komunikacyjne w budowaniu marki.
• Efektywna komunikacja w obsłudze klienta, czyli jak oddziaływać na potrzeby i wyzwania współczesnych klientów.
• Komunikacja jako narzędzie employer branding’u.
• Rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa – zagrożenia i dobre praktyki.
• Emocje i psychomanipulacja w komunikacji z otoczeniem.
• Wyzwania dla skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
• Konflikty komunikacyjne w zespole.
• Komunikacja w przełamywaniu barier i różnic w zespole.
• Nowe role w organizacji zorientowane na kreowanie efektywnej komunikacji.
• Dział HR i Marketingu – kooperacja w zakresie skutecznej komunikacji.
• Współczesne narzędzia PR i ich rola w budowaniu efektywnej komunikacji.
• Globalna kooperacja i wyzwania komunikacyjne w kontaktach międzynarodowych.
PUBLIKACJA REFERATÓW:
Referaty zgłoszone do publikacji i przygotowane zgodnie z wymogami redakcyjnymi podlegają procedurze recenzowania, a po uzyskaniu pozytywnej oceny zostaną opublikowane w czasopiśmie „ Humanizacja Pracy” (każdy artykuł 8 pkt. zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego).
ZGŁOSZENIA:
Kartę zgłoszeniową i niezbędne oświadczenia można uzyskać poprzez kontakt z Sekretarzem konferencji [email protected]